duminică, 2 octombrie 2011

Nimeni nu stie cu adevarat...

     Ne ratacim uneori si nu gasim drumul inapoi...Sau suntem prea orgoliosi si cu orice regret, nu vrem sa recunoastem sau ne incapatanam sa mergem inainte chiar daca nu ne este bine.Cel mai greu e sa te impaci cu tine, sa iti dai seama ca trebuie sa simti tu, ca nimeni nu stie ce e in sufletul tau, ca nimeni nu e langa tine cand doare...si chiar daca ar fi, e inutil fiindca durerea iti apartine...Am citit enorm in ultimelele luni, am umplut o biblioteca, am gasit raspunsuri in carti cand nu avea cine sa imi raspunda...

   
      Zambesc...totul in jurul nostru e aparenta... doar ochii tradeaza! Toata lumea judeca pe toata lumea, e nobil sa incerci sa intelegi, sa ierti, sa vezi partile frumoase ale oamenilor. Viata mi-a aratat ca cei pe care ii credeai rai, sunt mai buni decat cei pe care ii credeai buni...Iar pe cei rai, ii inteleg pentru ca nu pot fi buni...Cine nu poate construi, distruge...Cine nu poate iubi, uraste...
        Am planuri mari pentru mine, pentru noi... Am vise...sentimente...il am pe Gabi si el ma are pe mine!!!!








Un comentariu:

  1. ai dreptate, ai un fecior si asat e cel mai frumoa dar ale vietii pentru tine, iti doresc sa ai mereu pe cei dragi langa tine :)

    RăspundețiȘtergere